[silindi] 1melek_annesiii Göremezsiniz, doktor görebilir sadece yani sonuç grafik olarak çıkıyor bu da doktorun ekranına düşüyor
PatronBebek 1melek_annesiii siz ikili sormuşsunuz ben başta beta hcg yazınca gebelik sandım. Grafiği sadece doktor görebiliyor e nabıza düşmüyor