Duhamom ben de başta bir kaç defa denedim olmadı ama şimdi çok güzel tutuyor size anlatayım bir de öyle deneyin.
Süt kaynamaya başlayınca biraz karıştırip 15 yirmi dakika daha kaynatıyorum ki suyu buharlaşsin. Hepsini bir kaseye koymuyorum küçük boyda şişelerim var onlara bölüyorum. Sonra serçe parmağımi hafifçe ısırıyorsa bir tatlı kaşığı yoğurt koyup karıştırıyorum. Sonra üstü açık bir şekilde fırına koyuyorum. Akşamları yaptığım için genelde sabaha da buzdolabına kaldırıyorum ama hala kapağını kapatmıyorum. Dolapta bir kaç gün durduktan sonra kapağını kapatırım. Küçük kavanozlarda olduğu için hem yoğurt kolay kolay ekşimiyor hem de sulanmıyor. Bir de böyle deneyin.