ikizmom_ 13 aylık oğlumun masadan üstüne 1 kupa çay döküldü 😔acille gittik sardılar ne zaman iyileşir
Merveeemeeliss ikizmom_ mümkünse yanık merkezleri var oraya gitmenizi tavsiye ederim sardıklarına göre fazla bir yanık tedavi edilmeli yoksa iz kalabilir
simsimum ikizmom_ yaniklarda sargı çok kullanılmaz ama bilemedim kaçıncı derece yanık bize fito krem ve kantaron iyi geldi hiç iz kalmadi
Sebusebu ikizmom_ biz de iz kaldı maalesef (orta kahve renkli). 1 kere pansuman yapıldı. Yanık kremi + kantaron kullandım ama kaldı. Sıcak kahve dökülmüştü
Kiri57 ikizmom_ bakımını bir süre iyi yapın daha çok küçük. İzi kalsada belli bi yaşta geçiyor bana olmuştu. Cilt küçükken sürekli ve hızlı yeniliyor kendini. Baya su toplamış koca bir yanıktı yani. Aynı çay meselesinden. Endişelenmeyin. Geçmiş olsun 🙏🏻
ikizmom_ Ecoo inan sadece pansuman yapıp yolladılar çocuk ağladıkça ben ağladım yarın pansuman a götüreceğim 😔
ikizmom_ Merveeemeeliss devlete götürdük malatya dayım ben deprem den dolayı doğru düzgün doktor bile yok😔
ikizmom_ Merveeemeeliss çok sağolun ikizler bide kızımı alt kattaki kuaför e bıraktım o da o kadar ağlamış ki şuan yanan oğlum değil kızım sanki sürekli uyanıp ağlıyor 😔
Ucansupurge ikizmom_ Geçen yıl kaynar su döküldü göbeğim ve komple üst bacağım. Derece yanık oldu deri namına birşey kalmamıştı. 2 günde bir pansumana gittim 15-20 gün sürdü tam iyileşme. Merak etme annesi kısa zamanda iyileşir ❤ çok geçmiş olsun
Ucansupurge ikizmom_ kaldı ama öyle abes bir iz değil ki bence çokta normal. şuan bir yerim çizilse bile iz kalıyor. Oda hücre yenilemem artık eskisi gibi olmadığı için. Siz kafaniza takmayın bebeğiniz küçük iz kalmaz ❤