Minbar Kizlar bebeğim 4 aylık biraz önce ishal şeklinde kaka yaptı nasıl geçer bu ve nasıl giydirmeliyim
Glzrpdr Minbar ek gıda dönemi olmadığı için ben o dönemler sütten geçsin diye ishale iyi gelecek şeyler tüketiyordum