Öncelikle iyi akşamlar. Her bebeğin kendisine has sindirim sistemi olduğunu söyleyerek başlayayım. Ben sma’nın iki serisini de kullanmış biri olarak söyleyeyim ikisini de içti ama sonra doyurmadığı için aptamile geçtik. Bana gaz yapar kullanma dediler ama doğru biberonla beraber verdim hem daha doyurucu oldu hem de gaz problemi falan yaşamadık. Her çocuğa her mama aynı etkiyi yapmıyor