Tugceguler Merhabalar 6 aylık kızımın göbeğinde bir kabuk oluştu daha önce yaşayan yada ne olduğunu bilen var mı
sadekahve_bitter Tugceguler egzama gibi mi kaşıyıp yapmış olabilir bnm bebeğimin de verem aşısı yeri olmuştu egzama imiş kremlerle geçti doktora götürün tam teşhis için