Herkese merhabalar, 3 aylık bebeğimin burnu tıkandı. Serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çektim, alnını sirke ile sildim, buhar makinesiyle buhar yaptım, su kaynatıp çarşafla üzerimizi örtüp sıcak buharı çektirdim, soğanı kesip üzerine karanfil sağlayıp başucuna koydum ama hiç biri işe yaramadı. Emerken yada mama içerken hiç sıkıntı yok kolumda uyuyor ama yatırdığım anda uyanıyor sürekli emzirmekten yoruldum :( hapşuruyor ama yine de çıkan bişi yok. Uyumuyor uyuyamıyor şu saat oldu hala uyumadı gözünden uyku akıyor 😢 2,5 aylıkken de burnu tıkanmıştı hırıltılı nefes alıyordu doktor o zaman antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı vermişti geçmişti şimdi hırıltı yok o yüzden doktora gitmedik ama ne yapacağımı şaşırdım:( var mı böyle bir durum yaşamış ve bana akıl verecek olan 😮💨