Arkadaşlar bebeğim normalde de sinirli haraketli bir bebek 3-4 gündür aşırı derece olmaya başladı. Kendine zarar vermeye başladı ve ne kadar sakin tepki verip sarılıp anlatsamda olmuyor. Bende bağırmaya ve arada totosuna vurdum. Yargılamayın çünkü ciddi anlamda kendine zarar veriyor. Günün çoğu vakti ağlıyor nedensiz. Gerçekten hergün kitap okuyan parka götüren ilgilenen biriyim. Aktiviteler vs yapmaya çalışırım.
- İstediği çok şey olup hiçbiri istemediği gibi davranması
- Her istediği anında olmalı.
- Bir kapağı açmamı isteyip açınca ağlaması tekrar kapatınca ağlaması
- Dışarda sürekli ağlaması
Nasıl baş edicem bu durumla ne yapsam işe yaramıyor.