33+3 haftalık hamileyim kızlar durup durup ağlayasım geliyor normalde de sulu gözüm ama bu aralar bişey aklıma geliyor hemen ağlayasım geliyor kendimi zor tutuyorum kimseye belli etmemeye de çalışıyorum ama bi iki yaş düşüyor gözümden pıt pıt siz de durumlar nasıl