Aselduru34 Merhabalar herkese bebeğim 12 günlük ve sürekli uyuyor ne yaptıysam uyanmiyor beslenmesi için nasıl uyandırabilirim farklı taktikleriniz var mı
DrkAyz Aselduru34 altını açtığınız da genelde uyanıyor bebekler vücudunda hafif ıslak mendil gezdirebilirsiniz, ayaklarını gıdıklayıncada uyanır belki benim oğlum genelde hep alt değiştirirken uyanırdı
Melisamomm Mama ile besleniyorsa verdiğiniz mama ağır gelmişte olabilir eğer öyle bir durum varsa mama değişikliği yapın .
Melisamomm Aselduru34 o zaman uykucu bir bebek bazı bebekler çok uyur endişe edecek bir durum yok bir de 12 günlük daha zaten hep gününü uykuda geçirirler uyanıklık süresi azdır .
Nsbbcr Benim kızım da sürekli uyuyordu herkez sarılık uyutur dedi ellerini ayaklarını arada yıka uyandır bol bol emzir demişti sütüm fazla olmadığından emizremdm ama geçti sonra
Aselduru34 Nsbbcr benim sütüm geliyor ucu da var tutuyor bir iki çekip bırakıyor geçer heralde bir iki haftaya ugrasicaz böyle
Ebrusimsk21 Benim oğlumda da sarılık vardı ama hastanede yatacak kadar değildi bile çok uyuyordu aynı sizin anlattığınız gibi aslında hem sarılıktan hemde Yenidoğanlar çok uyuyorlar
Nsbbcr Aselduru34 en az 45 dk bekleyin demişti doktor sürekli ememez yorulur çünkü emsin de durmasını sorun etmeyin