Merhaba , kızım ilk dişini çıkardığı zaman ishal , ateş , kusma , huzursuzluk , sürekli ağlama isteği , uykuya dalamama gibi belirtiler göstermişti . Her annenin bebeğinin aynı belirtilerini göstereceğinin kaidesi yok . Bu belirtilerden dolayı kusmayı durduramadığım için acilden serum yemişti . İkinci dişi çıkacağı zaman da da bu belirtilerin aynısı tekrar oldu bizim diş çıkarma dönemi ağır geçiyor bazıları ise hafif atlatıyor .