Deletedmom_82 Kızlar sezeryan olalı 16 gün oldu bugün 2 gündür değişik bı ağrı var sağ tarafımda sürekli değil ama bazen kasığıma bir ağrı giriyo adım bile atamıyorum neden olabilirki bu
seizetheday Deletedmom_82 iyilişme süreci de olabilir enfeksiyon olmuş da olabilir ben çok ağrı yaşamadığım için çok bilemiyorum sadece karıncalanma gibi şeyler oluyordu o da dikişler iyileşirken
Deletedmom_62 Deletedmom_82 bunun adı gaz sancısı. Hani bebeklere gaz sancısı geliyor ya öyle birsey çok kötü olur o an hareket bile edemezsin bana da olmuştu. Usutmemeye dikkat et çok zor ama çorap giy
1bebe1anne Deletedmom_82 üşütme canım dikkat et yeni sezeryan olduğun için yaraların çok taze dinlenmeye çalış bol bol pansuman yap normal geçer
Deletedmom_82 1bebe1anne pansuman demedi doktorum hiç yapmadim canım dikişlerim acimiyor canım kasigimdan vajinaya doğru bır ağrı afedersin tuvalete zor giriyorum adım bile attirmiyor önceden hiç böyle olmamıştı
Deletedmom_82 Nazlimu_ dikiş değilde kasık ağrısı canım adım bile attirmiyor önceden böyle olmamıştı dün gece oldu birde şuan oldu
Havvanur43 Deletedmom_82 doktor bana da pansuman yap demedi ama ben yaptım bir haftada topladım kendi yemeğimi yaptım bebeğime baktım evimi topladım doktorun demesine gerek yok iltihap olmasın diye yapın bence inanirmisiniz ben kontrole bile gitmedim o kadar çabuk topladım ama günde 5 kere pansuman yaptım hergun duş aldım bu arada ben 10 ay önce ameliyat oldum
Deletedmom_82 Ucansupurge idrar yaparken yanma olmuyor ama sürekli de giren ağrı değil dün gece ve bugün akşam oldu
Ucansupurge Deletedmom_82 Anladım zaten canım benimde 1-2 kez olmuştu bu şekilde enfeksiyon çıktı. Yanma vs yoktu sadece şiddetli anlık batma hissi.
Patron1bebeginannesi Deletedmom_82 hemen toparlanmak kolay değil kaç kat kesiliyor, evet biz iyiyiz sanıyoruz ama daha içi yara sonuçta. Dikkat et havalar sıcak ama genede üşütme🙏🏼
Fusunkayaaaa1208 Deletedmom_82 hep sıcak tutun kendinizi gaz sancısı da olabilir. Dikkat edin kendinize gaz yapıcı şeyler de yemezseniz geçebilir.