Kizlar benim kızım düzenli yiyen vi Bebek değildi yaklaşık 5 gündür düzenli yemeye başladı öncesinde kakasını hiç takip etmiyordum bile o kadar seyrekti yemediği için. Şimdi ben takip etmeyi unutsam onun yüz ifadesinden zorlamasindan hatırlıyorum 3-4 gündür yapmaya çalışıyor 2 günde bir belki bı kaşık yapiyo 😅 az önce yine aynı miktar yaptı ve içinde kırmızı bjber gibi bı leke vardı. Dün tavuk sote yaptık vermemeye çalıştım ama tavuğa yapışık var mıydı bilemiyorum gözümden kaçmış da olabilir leke bundan kaynaklı olabilir mi alerji durumu müdür