Sevgili anneler 2 ay 23 günlük bebeğim var. Gündüzleri beşikte sallamadan uyumuyor. Sallamayı bıraktığım anda uyanıyor. 3-4 kere denedim ama sallamadan uyutamadım. İlk 3 ay nasıl uyutursanız uyutun diyorlar bu doğru mu? Benle aynı durumu yaşayan anneler nasıl bir çözüm buldunuz lütfen yardımcı olun. Gündüz hiç bir iş yapamıyorum kimseye gidemiyorum. Lütfen Yardım:(