Nisaaabbk ikinci uykuya 1 gibi geçiyor 3 civarına kadar uyuyor sonra uyandığında tuvalete tutuyorum biraz sonra emzirmeye çalışıyorum pek emmese de bu günlerde, daha sonra yüzüstü bırakıyorum yoruluyor biraz oynuyorum sonra saat 5e doğru bakıyorum yüzünü gözünü kaşıyor biraz esniyor ben de emziriyorum sonra kucağıma alıp uyku sesleri çıkarıyorum. Kendi kendime ninniler uydurdum onları söylüyorum ayakta yerimde yaylanır gibi kucağımda sallıyorum öyle gözler gidiyor zaten ama asıl olay ana kucağı yani ben gündüz bütün uykularını ana kucağında yaptırabiliyorum onun dışında asla uyumuyor ana kucağına koyup bir iki pış pış deyip ırgalayınca uyuyor zaten çok kısa sürüyor bu uyku 45-1 saat civarı