biroglanannesii1 Buket57 Gece yatarken ve gündüz uykularında çıkarıyorum giydirmiyorum ama gün için de giydiriyorum ayakları soğuk oluyor oğlumun
_ipekk18 Buket57 hayr sadece dışarı çıkarken giydiriyorum ayakkabı içine okadar evde betonda serin serin. Havalar yanıyorr
Atamomss Buket57 Evin içi 28 dereceden asagi degil sadece zibin giydiriyorum uyurken muslin örtü ortuyorum bacaklarina (gündüz) akşamda penye battaniye ortuyorum sadece disari ciktigimjzda esiyorsa falan giydiroyorum corap çünkü üsümesede gaz yapiyor 🤦🏼♀ ama esmiyorsa disardada giydirmiyorum
benbileanneoldum Evde hiç giydirmiyorum doğduğundan beri dışarı çıkarken giydiriyorum hava çok sıcaksa dışarda da giydirmiyorum 😊
Mommyy7 Gündüz de gece de giydirmiyorum, çünkü ev çok sıcak, hatta geceleri bazen zıbınla bazen zıbın şort yapıyorum, bebeğim sıcağı hiç sevmiyor 5 aylık 🥰
Semaaa39 Buket57 3 aylıktan beri giydirmiyorum. Uyutken asla önerilmiyor. Sıcaklarda zaten hiç giydirmiyorum. Tüm gün üstünde sadece zıbın var. Dışarı bile çıksak.. 7 aylığız🫠
baharbahce Buket57 evde sürekli klima açık olduğu için ayakları soğuk oluyo gün içinde giydiriyorum ama uyuduğunda ya da dışarı çıktığımızda giydirmiyorum
tombikbebe Buket57 evin içi 30 derece 4 aylık olmak üzere uzun süredir hiç giydirmiyorum. Gece tek zıbınla yatırıyorum havalar aşırı sıcak
cinartos0 Buket57 çorap kendimde hiç sevmem. Kışın da gece yatarken hiç giydirmedim. İzmir de yaşıyoruz zaten aşırı sıcak giydirmiyorum
seizetheday Buket57 hiç giydirmiyorum ilk doğduğunda 1 ay falan dışarı çıkarsak giydirmiştim yaz çocuğu zaten giydirmedim
Nazlimu_ Buket57 hayır. Sadece dışarı çıkarken giydiriyorum. Oda akşamları burası biraz serin oluyor ancak o zaman giydiriyorum.
Utkucan Buket57 bu havada ne çorabı bacım ya şal çocuğu bi üşümez merak etme rahat uyur çorapsız hatta