Tazeanneee76 Kizlar bebegim 4 aylik hamileligim boyunca ve dogumdan sonra asla sigara icmedim icilen ortamda durmadim ama bazi sorunlardan dolayi sigara icmeye basladim ve kendimi cok kötü hissediyorum 😫 hem emzrip hem sigara kullanan varmi resmen vicdan azabi duyurum ☹️
Cey__35 Tazeanneee76 zararlarını zaten kendinde biliyorsun bir çok arkadaşım var hiç bırakamadı ama hijyene dikkat ederler sigara kokusuyla bebeğe yaklaşmaz her seferinde dişlerini fırçalar dikkat et aşko sende seni emerken sigara kokusu almasın bebiş
Esrailkee hurremsultann onunla alakası olduğunu düşünmüyorum kişiden kişiye değişir tabiki ama arkadaşım çok sigara içen biriydi ve tek memeden 100cc süt geliyordu 2 yaşına kadar
hurremsultann Esrailkee prolaktin hormonu yüksek olabilir arkadaşınız ama azaltıyor diye biliyorum tabi ki kişiden kişiye değişir
Esrailkee Tazeanneee76 az içmek sizin yararınıza içen biri olarak söylüyorum bu arada bunu ama içersem kesilecek korkusuyla stresiyle zaten kesilir
Emmosch Bende günde 2 tane içiyorum,vicdan yapıyorum bende ama 2 saat geçmeden emzirmiyorum dişlerimi fırçalıyorum üzerimi değiştiriyorum ,tabi içmesek daha iyi ama bazen olmuyor işte