Merhaba arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık gaz sorunu yaşıyorum devamlı ağlıyor wcye gidecek vaktim bile olmuyor ilgilenmekten. Nurse harvys colex iyi geldi zaten piyasada en memnun kalınan gaz giderici. Eczaneci bana günlük 5 ml ver dedi ama çok az geliyor kullanan var mı ve ne kadar veriyorsunuz günlük ?