eylulmeselesi genelde oluyo bu sanırım. E düşünün tuvalete yeni alışmışsınız hiç bilmediğiniz bir yerde bilmediğiniz bi tuvalete girer misiniz? Ben bile başkasının evinde tuvaletimi yapamam hala. Biz şöyle hallettik bu durumu, bir süre gittiğimiz her yere lazımlığını da götürdük. Gider gitmez müsait bir yere koydum(herkesin gelmediği ayak altı olayan bi yer, mahremiyet kaygısıyla da yapmayabiliyolar çünkü bazen) Kızıma da gösterdim. Lazımlığın burda çişin geldiği zaman söyle birlikte gelip yapalım dedim. Başlarda bazen kaçırdı gitmek istemediği için vs ama zamanla halloldu. Şimdi lazımlık taşımıyorum geldiği zaman söylüyor. Bu bi süreç bekleyin zamanla hallolur siz destek olmaya devam edin