defmommy Ben okuyorum şu an . AÖF, sadece sınavlara katılıyorum. Dersler Online oluyor, videolar, kitap PDF’leri sisteme yükleniyor. Kayıt dönemlerini kaçırmamak gerekir. Eylül gibi kayıt yapıp harç yatırılıyor ders seçiliyor. Her dönem kayıt yenilenir, harç ödenir. Yaz okulu da var. AÖF diğerlerine göre biraz daha zorluyor diye biliyorum.