Üç gündür araştırmaktan yoruldum köye geldim tekrar doktora gidemiyorum zaten randevu da yok
Sorun şu sol gözde gözlüksüz yakını yüzde 75 uzağı da yüzde 60 görüyorum
Derecelerim şöyle
Miyop -1.75
Astigmat -0.75
Ayrıca göz tembelliği var
Neyse gözlük aldım ve gözlük ile Yakını
yüzde 40 ancak uzağı da yüzde 50 anca görüyorum ve görüntü bulanık ayrıca yansımalı titriyor çok tuhaf
Gözlüksüz daha iyi görüp gözlükle daha kötü görmek mümkün mü ya gözlükten sorun var demeyin çünkü iki kere doktora gittim ve camı iki kere değiştirdim
Randevu bulursam yine gidecem başka doktora yani böyle kötü görmektense solu sade cam takan derecesiz öyle daha iyi görürüm