Selvidaglar 3 ay 22 günlük bir oğlum var. Üzerini kalın giydirmediğim halde el ve ayakları hafif ıslak yani terli oluyor. Yeni yeni olmaya basladı bu durum neden olabilir bunu yasayan var mı? 4 ayı dolmak uzere doktoruna sorucam ama belki bir fikri olan vardır
Biricikask Selvidaglar doktoruma danistim ferrum ve d vitaminini duzenli olarak kullan demisti yaptim ve azaldi baya
Alin 2 ay kontrolünde doktorumuza sorduğumda en cok elleri ve ayaklarını hareket ettirdiği icin enerji harcıyor terlemesi cok normal dedi. Sorun yok merak etmeyiiin☺️
Selvidaglar Biricikask d vitamini yuksekliği çıktı oğlumda bıraktık, demiri de çok yuksek bu ikisinden kaynaklandıgını düşünmüyorum