Anneler bexeronun daha ilk dozunu vurundukta şuana kadar diğer aşılarının hiçbirinde bacağında ödem olmamıştı bugun üçüncü gün ama hala kızarık ve şiş yaptıranlarda böyle olan var mı varsa bir şey yaptınız mı? Doktor normal bebeklerde altı aya kadar bile olabiliyor dedi ama sanki orası acıyor olabilir diye de düşünüyorum huzursuz biraz çünkü fikirlerinizi almak istedim😇