1 ay 21 günlük oğlum yaklaşık bir haftadır günde 1 kere kaka yapıyor o da ekşi kokulu sarı su gibi , karnından da gurultu sesleri geliyor , emerken bile midesinden sesler duyuluyor. Kakasını hep gürültülü yapıyordu zaten ama günde 3-5 kere kaka yaparken şimdi bir kere yapması normal mi acaba ? Birde sürekli mızıldıyor , zaten çok fazla uyumuyor uyuyuncada ağlayarak uyanıyor . Sab simplex ve biogaia kullanıyoruz .