Aden-1 aşkmm sık sık emzirrr saati dakikayi falan tutmaa , uyuyorsa bilee uykdan kaldir emzir. uzerine mama ver. birde bebegin yüzüne yuzünee bebek sarilik dememek lazimmiş . hemen hemen her bebekte olan bsy elde degil bliyorm ama korkma . benim bebegimde hemen hemen 2,5 a snraa gectii yuzundeki sariliğii, gozlerinjn ici hep sapsarydii. yikarken suyuna altın atın. haa birdee mavi ışığın altinda yatirin mutlakaa.ama en onemliisi bebegin tok olmasi dolu doluu cişli kakali bezler