okuyor Gamzeliff ilki onarıcı Krem, ikincisi nemlendirici . İkisini de kullandık. Yenidoğan döneminde doktor stelatopia önerdi. Diğeri şu an ağır gelir cildine dedi
Minel-inannesi Gamzeliff ben bastakini kullandim hala daha kullaniyorum amma benimki tüp krem degilde kullanimi kolay olsun diye pompa baslikli aldikti. Kizimda opulmeye bagli egzama vardi cok iyi geldi kizima duzenli kullanimda.
Cemre_-53 Gamzeliff genelde yüz için kulanirdim ama göğüsün üst bölgelerinde de olurdu oralara da kulanirdim snra başka kreme gectim o daha iyi oldu