KucukAnne344 devleti bilmiyorum ama e devletten aile danışmanı başvurusu yapıp aile sosyal hizmetler müdürlüklerinde psikolog oluyor ücretsiz ben gittim annemde gidiyor biz yas sürecinden dolayı gittik kardeşimi kaybettim 5 ay önce psikologum çift terapisi de veriyoruz demişti her il de oluyor zaten başvuru yaparken bireysel ya da çift olarak seçiyorsunuz