15 aylık oğlum yaklaşık 10 gün önce ateslendi ve biraz öksürüğü vardı. Doktor bronşit olduğunu soyledi. Macrol antibiyotik ve ventolin kullandık.Artik ilacı bitmek üzereydi ve iyilesmisti derken aniden bı ateş başladı ve üç gündür dusmuyor. 3 ayrı hastaneye gittik bı miktar enfeksiyonu çıktı kanında. Antibiyotiği değiştirildi ama şu an ateş 38 bucuktan alta hiç dusmuyo. Böyle bi durum yaşayan var mı ne yapabiliriz?