Asenaybukee Aynısını yaşadik aynısını. Tam cesareti gelmediğinden öyle yapıyor. Düşmemiş olsa bile düşme iç güdüsü. Bizimde o şekildeydi. Tek elimi tutacakti illaki. Şuan 15 aylik bitmek üzere. Birkaç gündür tam olarak odadan odaya gidiyor, benim tutmami beklemeden kendini salıyor odalara yürüyor. Cesaretini şu şekilde sağladım. Bavul var bizde. Kendi boyunda. Yürüme arkadaşı çok alçak kalıyordu. Bavulu evde sürüklemek istedi birkaç gün. Bir eli bavulda bir eli benim elimde. Bu şekilde sürükledi durdu evde. Ben bavulun üstüne birkaç sevdiği oyuncağı koydum. Küçük arabalar vardı onlari koydum. Diğer eliyle o oyuncağı tutmak zorunda kaldı ve benim elimi bıraktı. Tabi ben düşmesin diye ensesindeki kiyafetten az bir şey çekip destek oldum yürümesine. O şekilde kendine güveni geldi. Birde karşılıklı kanepeler arası gel gel diyerek ona destek olduk. (Karşılıkli kanepeler arası onun 10 adımı kadar var.)Artık tek elimi tutmak istemiyor, kendi yürüyor