civcivannesi_ hapı uzun süre kullanmayın size tavsiyem. Hamilelikten önce 1.5sene kullandım
Doğum sonrası emzirmediğim için ve adetim de düzene girince geri başladım. 6ay sonra ilaç bitimine adet olmam gerekirken olmadım. Söktürücü ile oldum. Vücudum tepki vermeye başlamış. Doktor da uzun süre kullanmamak gerek dedi. O yüzden ne kullanırsanız kullanın çok uzun kullanmayın.