Güzel anneler oğluşum 18 aylık oldu. Fakat bir haftadır huyu suyu çok değişti😟 babasına düşkün bir çocuk benden daha fazla vakit ve zaman geçiriyorlar açıkçası çalışma sisteminden kaynaklı. İş nedeniyle il dışına çıktı o yüzden mi oldu yoksa 2 yaş sendromuna mı girdi bilmiyorum ama çok huysuz huzursuz bir çocuk oldu. Annem bakıyor gün içinde yatılı olarak bizde. Gece uykusuna geçerken ben uyutmak istediğimde gelmek istemiyor bana. Oynuyoruz gülüyoruz eğleniyoruz ama belli bir yerden sonra anneme gitmek istiyor. O uyutsun istiyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Bir kez hayır beraber uyuyucaz dedim ama imkansız nasıl ağladı dayanamadım mecbur açtım kapıyı annem uyuttu. 2 gün izin aldım hafta sonunu da bağlayıp daha çok vakit geçirelim diye ama yine aynı. Yaşadınız mı sizlerde. Bu süreç normal mi akıl verin nolur. 😔