neon12 Kty_0105 diyet yapım dedım sütüm azaldı ya aman kalsın dıuorum yeterkı sütüm olsun aynaya bakıncada moralim bozuluyo🥹
_Goktugunannesi__ Kty_0105 oturunca hayvan gibi de yiyorum 1.5 ekmek yiyorum ama bana mısın demiyor yine 50 kiloyum yine 50 kiloyum 80 ile doğuma gittim yine kilom belli değildi doğumdan çıkar çıkmaz bütün kilom gitmişti🤷
Gzdnr17 neon12 süt ile kilo vermek arasında bi bağlantı yok sadece doğru beslenmek lazım Misal kahvaltı da aman sütüm olsun diye bal tereyağı yemek yerine Süt yulaf içine sevdiğiniz meyveleri doğrayıp yemeniz hem sağlıklı kilo vermenize hem de sütün artmasına sebep olur çünkü yulafın süt artırma özelliği var 😌 Sonra ki öğünlerde de protein ağırlıklı yemek lazım
Sisaap123 Online diyet alıyorum emziren anne kampı. 2 haftada2 kg verdim. Şimdi devam ediyorum. Sütüm de azalma olmadı, diyetisyen ona göre menü yaZıyor. İnşallah bi 10 kg verirsem tamam bu iş
_Goktugunannesi__ Yasemiiiiiiin7 doğumdan çıktım göbek falan hiçbişey yoktu hatta yanıma yazma almıştım bağlamak için ama gerek bile kalmadı
Busranur05 Sisaap123 memnun mısınız peki listeleri kolay hazırlanabilir mi haliyle ufacık bebeklerle çeşit çeşit menü hazırlamak çok zor. Memnunsanız link bıraksanız
Busranur05 Kty_0105 70 ile hamile kaldım 86 ile doğuma gittim . Doğumdan 2 hafta sonra kendiliğinden 70 e geri düştüm ama 2 ay oldu 1 gram altına düşemiyorum emzirdiğim için diyet yapamıyorum ama bol sıvı alıyorum hamur işi vs yememeye çalışsamda gitmiyor maalesef
Sisaap123 Busranur05 1pekmom_ yani aslında fena değil ama listeler güzel sürekli yiyorsun aç kalmıyorsun ama çeşit var öğleye ayrı akşama ayrı, sürekli mutfaktayım 😀 ama yemekleri 2 günlük pişiriyorum o yüzden biraz kolaylaşıyor. Grupta başka anneler de var herkes foto atıyor insan motive oluyor. Ama diyetisyeni çok beğenmedim mesajlara geç cevap veriyor. Bazen görmüyor. 2. Ayda başka diyetisyen bulup onla devam etmeyi düşünüyorum açıkcası
Sisaap123 1pekmom_ belirli ay değil de mesela diyetisyenler kendi grup açıyor mesela 3 tenmuzda emziren anne kampı başlıyorşeklinde. Zaten her ay açıyorlar
Miraaaamm 1pekmom_ Ben buse Köksal var . Onunla online diyet yapıyorum . Gayette ilgili . Listeleri falan bayağı iyi. Aylık 350
Sisaap123 Miraaaamm valla söylediğiniz iyi oldu. Ağustos ayı için buse hanımdan diyet alayım. Kendi diyetisyenimden pek memnun kalmadığım için isim vermedim. Sizin tavsiyeniz iyi oldu. Kaç kg verdiniz?
Sisaap123 Miraaaamm şimdi baktım da instada profilini bulamadım. Tam adını yazar mısınız? Ya da link atar mısınzı?
Alpomersmom Sisaap123 memnun kalmadığınızı söylemişsiniz ama keşke ismini paylaşsanız ona göre tercih yapsak bize de yardımcı olursunuz. Birde grup bireysele göre daha mı motive edici sizce hangisi mantıklı.. bebeği 6 aylık 60 kilo ile hamile kalıp 78 e sabitlemiş bir anne olarak yazıyorum yolum uzun ….