Kendi çocuğum için değil arkadaşım için soruyorum kızlar çocuğunu bırakacak birileri yok ve geçim sıkıntısı yaşıyorlar bu yüzden çalışmayı düşünüyor bana devlet kreşini sordu fakat ben de tam olarak bilmediğim için sizden bilen birileri vardır diye düşündüm