Edaltundag bende e bebekten bebedorun pipetli suluğunu aldım bir haftadır kullanıyoruz ve memnunum akıtmıyor bakabilirsiniz 🫠 Çok kolay alıştı önce kendim içtim bak annecim ben nasıl içiyorum falan konuştum sonra ağzına götürdüm biraz oynadı falan sonra çekti ağzına gelince baya şaşırdı suyu yutmadı 😂😂 sonra alıştı ama önce ben içtim sonra kendisi içti bi gün böyle yaptık sonra suluğu gördüğü yerde kendi içmeye başladı 9.5 aylık bu arada🫠