Oğlum dişlerini geç çıkardı hep, şuan 16 aylık 6 dışı var altta iki tane üstte 4 tane. Köpek dişlerinin çıkmasını bekliyordum ne zamandır ağzında şişlik vardi ama azı dişi çıkmaya başladı arkadan, bu normal mi? Köpek dişlerinin olduğu yerde bir kabarma bile yok ama hem alt hem üst azı dişlerinin beyazligi gözükmeye basladi çıkıyorlar