iki_prens_annesi_ Oğlum çok istekli 3 gün sonra 6 aylık olcak nasipse sürekli basmak istiyor çokta güçlü basıyor 4 ayından beri zıplıyordu 2 haftadır ziplamiyor güçlü basıyor kollarından tutunca adimlama gibi çırpınıyor zararlı mı aceba
Gny18 iki_prens_annesi_ 5 aylıkken tavana asılan hoppalalardan aldık o günder beri bebeklerim zıplıyor şu an 10 aylıklar çok şükür bi sorun yaşamadım. Ellerinden tutunca yürümek için adım atıyorlar.
Recepliagah78 iki_prens_annesi_ 4 aylıkken yürüttüm şimdi 9 aylık oldu koltuktan tutunup kendi yürüyor imkan sağladıkça çok güzel gelişiyorlar 😍
Bugleminannesi28 iki_prens_annesi_ hep basıyordu 4.ayinda emekledi 3 te yuvarlanıyordu şuan 7 buçuk aylık kendini bırakıyor bir adım atıyor düşüyor sizin ayinizdayken kızım koltuklara tutunup yürüyordu bence bırakın istediğini yapsın bize doktorumuz öyle demişti hevesini kırmayın destek olun çok çabuk yürüyecek diye öyle oldu
iki_prens_annesi_ Recepliagah78 maşallah sübhanallah bende yürütüyorum ama erken dediler bizimkiler o yüzden sizlere danışmak istedim yürüteç zaten istemiyor bı iki kere koydum ağlıyor 4 aylıktan beri oturtuyorum maşallah baya ilerlertti desteksiz 1 dk boyunca oturuyor yürümeye de hevesli çok hareketli biraz yoruyor ama güzel gelişsin de razıyım
Recepliagah78 iki_prens_annesi_ valla çevremde herkes bir şey söyledi hala söylerler ama dinliyor muyum hayır bildiğimi okuyorum yine 😀
Turgutveannesi iki_prens_annesi_ bebek kendi ayakta durmak, yurumek isteyince yani buna hazir olunca belli ediyor zaten.. 6 aylik dediniz eger desteksiz rahat oturuyorsa, basmasinda bir sorun yok🌸
iki_prens_annesi_ Turgutveannesi yani desteksiz oturuyor ama arkasına yastık koyuyorum tabiki hala yanlarına koymuyorum arada bı devriliyor ama daha 2 gün sonra 6 aylık olcak