Merhaba anneler depremde eşimin iş yerini kaybettik depremden 1 ay sonra doğum yaptım o zaman mama falan verdiler oturduğumuz ev kira ve hasarsız görünuyor bu yüzden yardımlardan faydalanamadik bebeğimin maması bitti Kızılay’a afada belediyeye başvurdum ama bir ses çıkmadı nereye müracaat etmem gerekiyor başka nasıl yapabilirim biliyormusunuz