_melegimveben_ Kızımın burnu tıkalı sık sık fizyolojik serumla acıyoruz ama cok etkili değil fakat anne sütünün actıgını söyleyenler var işe yarar mı yaramaz mı bilemiyorım yapmalı mıyım arkadaşlar
tubasd _melegimveben_ benimde annem söyler eskiler öyle yapardı vs diye ama denedim burnuna bir damla deneyebilirsiniz
motherofLeyla _melegimveben_ duydum ama denemedim hiç sütü. Bizimkide tıkanıyo ama fizyolojik serum gayet işe yarıyo, e bebekten burun aspiratörü alın kendiniz çekiyosunuz burnunu valla bazen tıkanıyo sümüğü görünüyo ben kuru kuru bile çekiyorum aspiratörle
_melegimveben_ motherofLeyla önce serumla yapıyoruz peşinden atanadıgını aspiratör le cekiyoruz ama kıyameti koparıyor canı mı yanıyor anlamıyorum cok aglıyor annem de bu gün öyle birşey söyledi yaparlar mış da ama ben korktum acıkcası
Zelislina _melegimveben_ canım sakın öyle birşey yapma enjektöre 1.5 cc esef çek izotonik yani bebeğimi yan yatır basınçla sık hemen kaldır sırtına vur. Evet korkutucu ama doktır öyle yapmamı söyledi ve günde 2 kere dedi smra aspiratörle çek. YouTube da var videosu bebek burun yıkama diye izle ben hep öyle yaptım birşey olmuyor asıl tıkanırsa kötü
_melegimveben_ Zelislina evet öyle yapıyoruz cok canı yanıyor sanırım cok aglıyor ama mecbur öyle yapıyoruz
motherofLeyla _melegimveben_ evet bizimkide ağlıyodu ama mecburen açıyoduk yoksa tıkalı tıkalı mamada içemiyodu, şimdi şükür geçti öyle su sıkmadan bile aspiratörler çekince açılıyo burnu
_melegimveben_ Puahahah bende ondan korktuğum İcin denemedim bile ama eskiler nasıl yapmış annem bende yaptıgını söylüyor bişi olmadı diyor
Bugleminannesi28 _melegimveben_ serum fizyolojik sıkıp sonra aspiratör yardımıyla çekebilirsiniz bence çok etkili kızım doğduğundan beri yapıyorum valla tertemiz oluyor bide fizyolojik serumu şırınga yardımıyla hızlıca burnundan atması var ama onu 2 yaşına kadar doktorlar önermiyor
Bugleminannesi28 _melegimveben_ bizim damlamiz var Bide aspiratör var burun çekme aparatı burnun iki deliğine yumusatsin diye damlamizi sıkıyoruz sonra aspiratorle çekiyoruz bebeğim 2 aylıkken bende şırınga ile yapmıştım burnundan çıkarma işlemi sikiyorsunuz vs. Doktorumuz kesinlikle bir daha yapmamam gerektigini beyine zarar verdigini söyledi 2 yaşına kadar o şekilde yapilmamaliymiş zaten bana korkutucu bir işlem geliyordu şuan sıkıntı yaşamıyorum hem mükemmel temizliyor hem kızım bile çok seviyor
Ensensr13 Ben yaptım ama pek etki olmuyor. Anne sütü yapışkan olduğu için ilk açılır gibi oluyor ama kurudukça daha çok burnu tıkanıyor. Bir zararı yok ama serumun zararı yok sütünmü olucak. Bebek o tuzlu suyu içmiyormu sanki