Aselzade evimiz sıcak oluyordu ben çok sıkı giydirmemiştim kat kat giydirmeyin üstünü kalın örtmeyin ateşi sürekli kontrol edin gecede öyle bizimki uykusunda çok ağladı 2. Ay aşısında kendini güvende hissetsin diye genel olarak kucağımdaydı . Bizde 37.7 idi calpol verdim gece ertesi gün iyiydi kolundan tutmamaya özen gösterdim