Arkadaşlar merhaba oğlumun bugün iki bezinde idrarının rengi koyu böyle kiremit rengi tonlarındaydı daha önce karşılaşan oldu mu hiç. Su eksikliğinden olabilir diyor internette ama anne sütü aldığı için çok fazla vermiyordum açıkçası. Bu konuda bilgisi olan yorum yapabilir mi lütfen.