Mygirlmybaby Kızlar şimdi idrar vermek için poşet yapıştırdım ama kızım 1 saattir isemiyor 🤣 acaba sağlık ocağı yapar mı ya. Kan verdik ama idrar daha çok bekleriz gibi. Kayınbabamla geldim birde o yüzden yani. Eşim olsa beklerdim ama kayınbaba ne de olsa. 🤣
jap Mygirlmybaby alt açmanın üzerine yatırın bezi bağlamayın. Poşeti elinizle tutup yapmasını bekleyin. Diğer türlü poşete dolmuyor idrar
witcher Mygirlmybaby bizde bekledik saatlerce yapmadı yapmadı en son hemşire sondayla alacakken hemşirenin üzerine işedi 😅😅😅
aliaras_2022 Mygirlmybaby ayyy o poşetler aşırı bakteri çıkartıyor idrar testinde göbek deliğinin etrafında yuvarlak çizin bardağa işetebilirsinez iyi olur
Helbetyakalayamambeyefendi Mygirlmybaby biz saatlerce beklemistik. Hatta poset kaymisti bi kac kez bosa gitmisti cis shsjsjs sonunda basarmistik ama. Pes etmeyin djdj Ay 1ay onceymis yeni gorudum
witcher Mygirlmybaby İnan bilmiyorum canım hiç ateşlenmedik en çok korktugum sey elim ayagıma dolaşır herhalde hastanede ilaç felan vermediler mi?
Mygirlmybaby witcher antibiyotik veriyorlar da fitil verdim birde ayak altına ve alnına limon sürdüm çorap giydirdim. Düştü. inşALLAH başınıza gelmez de sizinde aklınızda olsun
Mygirlmybaby witcher ateşi var. Başka ne olduğunu bilmiyoruz. Kanı falan normal çıktı ama idrar veremedik çünkü beze isemiz bizde sadece kana baktirdik
Kubra226 Karnına ıslak mendil gezdırın biz hep öyle yaptık o poşet gecırılı elımızle tuttuk bekledık çiş yapmasını bır yandan gezdırdık ıslak mendili