Torsu 3 aylık olana kadar alışmadı, yatırınca direk uyanıyodu kızımın odası yoktu salonda yatıyorduk beşiğini salona kurduk. Ben kanepeyi açıyordum tekli koltuğuda kanepeye yapıştırıyordum o tekli koltuğa reflü yatağını koyuyordum 3 aylık olana kadar öyle yattık rahat rahat, şimdi mamasını içince iyice uykuya dalıyo ya kucakda ya ayağımda beşiğine koyuyorum eğer karnı doymamışsa uyanıyo tekrar mama veriyorum karnı doymuşsa iki pış pış dalıyo hemen, ama gece beslenmek için uyanınca beşiğine koyunca hemen dalamıyo o zaman yanıma yatırıyorum yani sanırım beşik için daha erken tam alışması için yani az daha büyüsün belki uyku arkadaşı alıcam onunla yatar :)