Tekbenimsucumguzelolmakdemi İki aylık oğlumun yüzüde dahil vücudunda böyle beyaz şeylerden çıktı her gün farklı bir yerinde çıkıyo. Öyle çok fazla yoklar ama yinede ne olduğunu bilmiyorum endişelenmelimiyim
ArsAyz Tekbenimsucumguzelolmakdemi Oğlumun ilk doğduğunda yüzünde vardı sonra kendiliğinden geçtiler ama aynı mıdır bilmiyorum üstte kalsın
momofmirankaran Tekbenimsucumguzelolmakdemi merhaba siğil gibi mi duruyordu? Bende oğlumun kasığında gördüm sivilce gibi beyaz ama değil anlamadım çok korktum 🥹
ArsAyz Tekbenimsucumguzelolmakdemi Sorun olsaydı doktor söylerdi eminim. Kötü bişey olacağını sanmıyorum açıkçası 😇
Yagmur_24 beim de böyle oldu bebeğimde elinde bile vardı kendiliğindne geçtior dünyaya adaptr oluyolar hormonlar düzene giriyonçok normalmkafanıza takmayın düzelecek
Tekbenimsucumguzelolmakdemi momofmirankaran merhaba canım şuan oğlum 22 aylık iki yaşına giricek bu postu 2 aylıkken açmışım. Birden görünce baya duygulandım🥹 Normalmiş her bebekte oluyormuş genel olarak. Çok büyük değilse bence endişelenmeni gerektirecek bir durum yok☺️
momofmirankaran Tekbenimsucumguzelolmakdemi Çok teşekkür ederim 🥹 Sağlıkla büyütün zaman çok hızlı geçiyor 🥰
Tekbenimsucumguzelolmakdemi momofmirankaran evet gerçekten zaman su gibi..🥹 Sizde sağlıkla büyütün inşallah🌸