Oğlum ek gıdaya başladığımızdan beri peynir ve yoğurt sevmedi. Yoğurdu sadece içine tatlandırıcı meyve, pekmez falan koyunca yerdi şimdi öyle bir yemiyor. Peyniri tek ağzına koymaz omletin içine lor, kaşar koyuyorum anca onun tadını çok almıyor diye yiyor. Ama bu benim canımı çok sıkıyor. Ben ve babası yoğurt ve peyniri çok severiz. Neden damak zevki böyle gelişti anlamıyorum. Şuan 24 aylık acaba böyle olup büyüyünce yiyen oldu mu ?