Deletedmom_62 Dile hiç bulaşmasın derim. Ben dil mezunuyum. Üniversite sınavında derece yaptım, gayet iyi bir üniversiteden mezun oldum. Çevirmen olup çok güzel kitaplar çevireceğim diye hayaller kurardım, sonra mesleğin hiç de öyle olmadığını anladım. Her günüm sıkıcı sıkıcı metinler çevirerek geçiyor.