Selamlar,emziği buzdolabında tutup ağzına vermek baya işe yarıyor.
Ek gıdaya bailamışsınızdır diye düşünüyorum o yüzden yıkadığınız taze soğanın sadece beyaz kısmını kesip dondurucuya atın bebeğinizin eline verin kendi zaten ağzına götürür onun dışı da havucu da temizledikten sonra buzluğa atıp yine eline verebilirsiniz.
Eğer çok çok dayanamayacağı ağrısı olursa da Dolven şurup verebilirsiniz ateş düşürücü/ağrı kesici olarak geçiyor tabii doktorunuza danışın verip vermemeyi ve kaç cc vermeniz gerektiğini.
Biz diş jeli veya diş granülü kullanmadık bunlar baya işimize yaramıştı.