2bucuk yaşında oğlum iştahı iyi herşeyden yiyor hiç bişeyini eksik etmiyorum herşeyin en iyisine sahip kiyafet ayakkabı yiyecek icecek uykuları iyi gündüz uyur gece uyur lakin cok huysuz sürekli mıy mıy hiç bireyden memnun olmaz mesela öğlen uyudu 3saat uyandı ağlamalar çığlık atmalar kostüm sarıldım ne oldu neyin var derken daha fazla ağlamaya başladı ve bi türlü sakinlestiremedim taki kendisi pes edene kadar sanırım soğuk aldı nezle ama bu kadar mı olur huysuzluk artık kriz geçirmek üzereyim delirecem nerde hata yapıyorum akıl verin fikir verin şımarıkmı yoksa huy mu yaptı yoksa soğuk algınlığındanmı