Kızlar selam 🌸 kızım 1 yaşına girdi. 1 yaş kontrolüne gittiğimizde kilosu alt sınırda dedi doktor üzüldüm doğal olarak. Günde 3 öğün yemek veriyorum ama az mı veriyorum acaba dedim sizlerden 1 günde neler verdiğinizi yazmanızı rica ediyorum. Ben sabah yumurta, peynir, tahin, pekmez, kuru yemiş veriyorum. Öğlen ilik suyuna çorba bazen de meyveli yulaf veya irmik. Akşam da kıymalı sebze yemeği ve yoğurt veriyorum. Bide meyve veriyorum tabi arada. Yaptığım şeylerden çok az yiyor kızım. Sizler neler veriyorsunuz kızlar az mı veriyorum acaba ben?