Monarosa-06 merhaba. Bizim bebek arabamız kabin boy tipinde olanlardan. Dümdüz yatabildigi için yeni doğan döneminden itibaren kullandik. İçine puset minderi koyarak kullandik 3 aylık falan olana kadar. Başlarda ağlıyordu koyunca. Emziği sevmese de zorla vere vere arabada uyumaya alistirdim. Şimdi emzik emmiyor ama arabada sakin duruyor maasallah. Öyle alıştığını düşünüyorum.