28 günlük bir bebeğim var. Sarılığımız vardı şuan daha iyiyiz. Ama bebeğim uyku halinde uyuduğunda ıkınıyor (gaz ilacı kullanıyorum).. alıp uyandırıyorum sonra emziriyorum ama hemen uyuyor uyandırıyorum tekrar uyuyor sonra beşiğe bırakıyorum tekrar ağlıyor.. Mama takviyesi yapıyorum.. Acaba sebebi nedir ?
Beni emip doyup doymadığını da anlamıyorum . Gerçekten acemi olmak çok zor 😭😭 uyandığında gözlerini açmıyor gözlerini açmamız için ekstra bi çabaya ihtiyacımız oluyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️